pauliniss

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Paulina - 14 januari 2014 18:56

  Hej! Idag så började jag med mentors tid. Vi satt mest och pratade. Sedan så gick jag ner på slöjd. Det var träslöjd!! Nu efter jullovet har vi bytt slöjd.   

Då pratade vi mest om reglerna. Sedan fick vi såga lite på våra namn skyltar!   

Efter träslöjden hade vi rast!    Efter rasten hade vi svenska. Vi satt och fortsatt med vår läsförståelse från igår!  Sedan var det lunch! Det var spagetti och köttfärssås!   Så sedan var det rast! På rasten hittade några en liten vintermus lite åvanför skolan. Den var jättesöt! Men då rasten var avslutad fick vi hjälpa våran lärare med att bära lite saker till hemkunskapen.

Efter vi hade burit färdigt allt fick vi gå upp till gympasalen för att ha gympa lektion. Vi tränade på Innebandy DM med pararell klassen. Jag tränade lite i tränings rummet. Sen gick jag för att kolla när de tränade. Men det var min dag! Ha det så bra så länge!     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hola! Jag heter Paulina och är 12 år, Denna bloggen kommer handla om mitt liv som ett stort fàn av Yohio! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards