pauliniss

Alla inlägg under november 2013

Av Paulina - 13 november 2013 19:25

   



Hej allihop! Idag så hade vi skridskor dag. 

Jag  fick låna min lärares skridskor. Jag halkade 2 gånger.

Resten av dagen var jätterolig! Det fanns snö där!!   

Gladiatorerna kom dit också!! De ska spela in gladiatorerna  i Nordic hallen så då kom de förbi! Det var super coolt!! 

Bild 1: Trötta lilla mig efter en låång dag!! 

Bild 2: Amazon Ifrån gladiatorerna! (Vet inte hur det stavas!)

Av Paulina - 3 november 2013 14:19

 

Tröjan: Gina tricot

Tights: Gina tricot

Örhängen: ur&penn 


Av Paulina - 1 november 2013 21:49

Hej! Igår så sov jag hos min bästis så jag hann inte blogga.    

Igår gick jag och min bästsis på bus eller godis. Vi gick till hennes faster först och fick lite godis.

Och sedan gick vi till hennes farmor och då fick 15 kronor. Sedan tvingade hon oss att gå till hennes kompis.

Och då gick vi dit. Vi hörde hur han gick mot dörren och kollade genom kikhålet. Då ringde han min bästis framor och sa " Det var 2 ligister som plingade på hos mig!" Då gick vi tillbaka till hennes farmor och sa "Han öppnade inte." Men då berättade hon att han hade ringt. Så då gick vi tillbaka och fick 10 kronor. Sedan gick vi hem.   


Imorse vaknade vi klockan 10. Då åt vi frukost, fixade oss osv. Sen kom min pappa kom och hämtade mig vid klockan 1. Då åkte vi in till stan och skulle köpa lite vinter kläder, och mer.

Jag fick täckbyxor med hängslen ifrån intersport och så fick jag världens mysigaste vantar! Ifrån H&M.

Sedan åkte vi och handlade på coop. Men ni får ha det så bra! Här är en bild på mig från igår!     

Presentation


Hola! Jag heter Paulina och är 12 år, Denna bloggen kommer handla om mitt liv som ett stort fàn av Yohio! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards