pauliniss

Direktlänk till inlägg 9 september 2013

Skola!!! <3

Av Paulina - 9 september 2013 19:08

Hej! Nu ska jag berätta om min dag!    Men vi började med att en grupp skulle på slöjd och den andra skulle ha slöjd imorgon. Fast den andra gruppen skulle ha svenska medans den först gruppen hade slöjd. Efter det var det rast. Härnäst var det NO, fast vi pratade om hur vi skulle  göra med fotbolls DM som är imorgon! Vi pratade om det typ halva lektionen...    Men efter NO. Så var det lunch, det var kyckling nuggets!    Efter lunchen var det rast som vanligt. Sedan efter rasten var det matte. Och sen engelska. Jag var med 2 tjejer i klassen. Vi gjorde en Europa pruggnos typ. Och jag var program ledaren. Det var riktigt skoj!    Sen var det slut för idag! Efter skolan var jag på fritids. Och då berättade jag att jag gick upp till fotbolls planen och skulle träna inför fotbolls DM! Så då tränade vi straffar. Och lite mini match. Sen gick jag hem. Men ni får ha det gött så hörs vi!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 31 januari 2014 07:29


Hej allihopa! Idag är det Fredag den 31/1. En vanlig dag tänker ni säkert. Men enligt min klass lilla tradition varje år så ska den dagen vara Tjej och kill tvärtom dagen. Alltså tjejer klär ut sig till killar och försöker "bete" sig som killar. Sa...

Av Paulina - 14 januari 2014 18:56


  Hej! Idag så började jag med mentors tid. Vi satt mest och pratade. Sedan så gick jag ner på slöjd. Det var träslöjd!! Nu efter jullovet har vi bytt slöjd.    Då pratade vi mest om reglerna. Sedan fick vi såga lite på våra namn skyltar!    Efte...

Av Paulina - 9 januari 2014 07:17


Hej! Ska snart till skolan. Hade lite tid över så jag tänkte att jag kunde blogga lite!    Men förlåt att jag inte hunnit blogga något! Men vi hörs!   Dagens stil: Linne: gina tricot Mössa : vet ej Tights: gina tricot (syns inte)   ...

Av Paulina - 13 november 2013 19:25

        Hej allihop! Idag så hade vi skridskor dag.  Jag  fick låna min lärares skridskor. Jag halkade 2 gånger. Resten av dagen var jätterolig! Det fanns snö där!!    Gladiatorerna kom dit också!! De ska spela in gladiatorerna  i Nordi...

Av Paulina - 3 november 2013 14:19


  Tröjan: Gina tricot Tights: Gina tricot Örhängen: ur&penn    ...

Presentation


Hola! Jag heter Paulina och är 12 år, Denna bloggen kommer handla om mitt liv som ett stort fàn av Yohio! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards