pauliniss

Direktlänk till inlägg 14 september 2013

Gårdagen

Av Paulina - 14 september 2013 17:07

Hej! Igår hade jag inte tid att blogga, så jag gör det nu!   

Men gårdagen började med att jag gick till skolan. Vi hade matte i en halvtimme. Vi spelade spel! Efter det så skulle vi åka buss till Himlabadet. För vi skulle ha sim test! Hädan efter så åkte vi till skolan igen. Vi tjejer skulle ta vaccin, medans killarna skulle äta lasange..  Vi tjejer var för många på samma gång så då fick 4 tjejer börja. Vi andra gick och åt mat. Efter det så gick jag till skolasyster. Efter 1 timme fick jag äntligen ta sprutan. Då fick jag sitta och vila i 10 minuter. Då de 10 minuterna hade gått så gick jag upp i klassrummet. Jag la mig i soffan och läste 2 sidor i min "bänkbok". Sedan orkade jag inte mer så jag vilade en liten stund. Härnäst kom 3 av killarna i klassen in i klassrummet för resten av klassen hade idrott. Jag fick ont i huvudet av deras pratande och bad de att sluta. De väghrade att lyssna och fortsatte att prata. Då sa ujag åt min mentor. Hon sa att jag skulle ytterligare en gång till att be de sluta. De fortsatte, och då kom resten av klassen in.. Och pratade och pratade. D¨gick jag och sa åt igen. Då kom min mentor in. För vi hade mentors tid. Jag började gråta för jag hade så ont i huvudet. Efter någon ynka minut kom min pappa! Jag sprang till han samtidigt som jag skrek "pappa! Pappa! Pappa!" Jag kramade honom hårt. Han gick ut och väntade på mig. Medans han väntade så hade vi glosförhör! Efter det så slutade vi. Då åkte jag,pappa och lillebrorsan och badade! (igen för mig!)  Men det var det! Ni får ha det så bra sålänge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 31 januari 2014 07:29


Hej allihopa! Idag är det Fredag den 31/1. En vanlig dag tänker ni säkert. Men enligt min klass lilla tradition varje år så ska den dagen vara Tjej och kill tvärtom dagen. Alltså tjejer klär ut sig till killar och försöker "bete" sig som killar. Sa...

Av Paulina - 14 januari 2014 18:56


  Hej! Idag så började jag med mentors tid. Vi satt mest och pratade. Sedan så gick jag ner på slöjd. Det var träslöjd!! Nu efter jullovet har vi bytt slöjd.    Då pratade vi mest om reglerna. Sedan fick vi såga lite på våra namn skyltar!    Efte...

Av Paulina - 9 januari 2014 07:17


Hej! Ska snart till skolan. Hade lite tid över så jag tänkte att jag kunde blogga lite!    Men förlåt att jag inte hunnit blogga något! Men vi hörs!   Dagens stil: Linne: gina tricot Mössa : vet ej Tights: gina tricot (syns inte)   ...

Av Paulina - 13 november 2013 19:25

        Hej allihop! Idag så hade vi skridskor dag.  Jag  fick låna min lärares skridskor. Jag halkade 2 gånger. Resten av dagen var jätterolig! Det fanns snö där!!    Gladiatorerna kom dit också!! De ska spela in gladiatorerna  i Nordi...

Av Paulina - 3 november 2013 14:19


  Tröjan: Gina tricot Tights: Gina tricot Örhängen: ur&penn    ...

Presentation


Hola! Jag heter Paulina och är 12 år, Denna bloggen kommer handla om mitt liv som ett stort fàn av Yohio! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards