pauliniss

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2013

Min dag.

Av Paulina - 2 oktober 2013 20:00

  Hej! Förlåt att jag inte bloggat på länge. Men nu bloggar jag iallafall!   

Den här veckan har vi börjat med en sak som heter positiva burken. Det är en glasburk och varje gång vi är duktiga så får vi en kula som vi stoppar i burken. När vi fått 200 kulor i burken får vi göra något kul!

Idag har vi börjat med matte första timmen! Vi spelade spel så att det var trevligt!

Jag fick stoppa i kulan då i slutet av lektionen!   

Sen hade vi svenska. Vi pratade om verb. Härnäst hade vi rast. På rasten spelade jag bandy.

Efter rasten hade vi engelska, vi hade någon slags test. Hädanefter hade vi teknik. Och då fick vi ett papper om miljön. Efter det så fick några redovisa. Och sen hade vi lunch. Det var soppa. Efter lunchen var det lunchrast. Jag satt och pratade med kompisar. Sen var det skoljogg. Jag sprang 1 km. Jobbigt!

Men det var min dag! Ni får ha det så bra!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 31 januari 2014 07:29


Hej allihopa! Idag är det Fredag den 31/1. En vanlig dag tänker ni säkert. Men enligt min klass lilla tradition varje år så ska den dagen vara Tjej och kill tvärtom dagen. Alltså tjejer klär ut sig till killar och försöker "bete" sig som killar. Sa...

Av Paulina - 14 januari 2014 18:56


  Hej! Idag så började jag med mentors tid. Vi satt mest och pratade. Sedan så gick jag ner på slöjd. Det var träslöjd!! Nu efter jullovet har vi bytt slöjd.    Då pratade vi mest om reglerna. Sedan fick vi såga lite på våra namn skyltar!    Efte...

Av Paulina - 9 januari 2014 07:17


Hej! Ska snart till skolan. Hade lite tid över så jag tänkte att jag kunde blogga lite!    Men förlåt att jag inte hunnit blogga något! Men vi hörs!   Dagens stil: Linne: gina tricot Mössa : vet ej Tights: gina tricot (syns inte)   ...

Av Paulina - 13 november 2013 19:25

        Hej allihop! Idag så hade vi skridskor dag.  Jag  fick låna min lärares skridskor. Jag halkade 2 gånger. Resten av dagen var jätterolig! Det fanns snö där!!    Gladiatorerna kom dit också!! De ska spela in gladiatorerna  i Nordi...

Av Paulina - 3 november 2013 14:19


  Tröjan: Gina tricot Tights: Gina tricot Örhängen: ur&penn    ...

Presentation


Hola! Jag heter Paulina och är 12 år, Denna bloggen kommer handla om mitt liv som ett stort fàn av Yohio! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards