pauliniss

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Paulina - 10 september 2013 14:09

Hej! Ja rubriken säger mycket! Ellerhur? Idag var det såklart fotbolls DM. Jag var lagkapten över tjej laget i min klass! Men jag var riktigt besviken över dagen kan jag säga! En tjej som vi hade lånat av andra klassen var bollrädd... Och stog bara o såg på..    Och när jag skulle byta plats till forward men en kompis i laget.. Hon vägrade till slut blev det så att vi bytte! Fast då var det nästan slut... Och så blev min kompis stämplad på foten så hon började grina och hade verkligen fruktansvärt ont! Och hon visste vem det var! Så då gick vi och sa åt henne och hon kunde inte ta det seriöst så hon skrattade. Och när vi pratade med henne då vår lärare var med sa hon att hon var oskyldig! Iallafall vi vann ingen match..    Men ni får ha det så bra så länge så hörs vi!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hola! Jag heter Paulina och är 12 år, Denna bloggen kommer handla om mitt liv som ett stort fàn av Yohio! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards